Heipsan taas kaikki !
Mun piti kirjottaa jo eilen, mutten sitten jaksanutkaan. Tosiaan eilen menin kauppaan ja sitten näin sen: JOULUSUKLAALEVYT OLI TULLU KAUPPOIHIN ! Voi mikä unelma <3 En ollukkaa sitä kauaa odottanu :D Mut tavallaa hassuu mite joku tollanenki pieni asia saa niin iloseks. Ja tänään kans tapahtu mukavia; siivosin ja löysin vihdoin ja viimein sen mun kameran akun laturin ! jeejee, eli ehkä nyt alkaa tulla enemmän jotain kuvia (: Haha, selasin niit kuvii mitä siel kameras oli, ja viimesimmät kuvat siel oli otettu lentokoneessa matkalla Pariisista Suomeen, eli viime vuoden lokakuussa. Voi että ku siellä reissulla oli niin ihanaa sillon, jos sinne vaa pääsis takas joskus.
Tänä viikonloppuna ei tapahtu varmaan mitään kovin ihmeellisiä. Huomenna meen ripsien huoltoon (niille jotka ei tiedä: mulla on ripsien pidennykset) ja sitten ehkä yksi mun kaveri tulee meille yöksi. Ja sunnuntaina toivottavasti shoppaamaan vähä Myllyy ! Tarviin uudet talvikengät, kattoo si et millaset tulee jos löydän. Voin vaikka lisätä sitten kuvaakin (;
Tulipas tylsä kuvaton päivitys. Ens kerralla sitten. Heissåån !
perjantai 4. marraskuuta 2011
keskiviikko 2. marraskuuta 2011
RRRRRrrr
Joskus ärsyttää, joskus ärsyttää vähän enemmän. JA NYT MENEE HERMO ! Ei vaan jaksa mitään, hermo menee joka ikiseen pikkuasiaan. Onneks sentään on kaverit jotka sit piristää ja saa heti paremmal tuulel (: (kiitos niille). Mutta tosiaan kyllä maailmaan mahtuu paljon idiootteja, ja niitäkin täytyy sitten vaan kestää täällä.
Tämän vitutuksen takaa voi tosin löytää myös stressaavan koeviikon, muuten ahdistavan olon, sekä sen että nyt vaan sattuu olemaan sellainen aika kuukaudesta. Te kaikki naispuoliset lukijat tiedätte mitä tarkotan. Tekis vaan mieli huutaa täysillä mutku en voi ku tulee valituksia. Ratkaisu tällä kertaa on: musiikki täysille soimaan. Vaikka muuten asiat on "ihan jees" ni tää fiilis iskee aika usein.
joskus ärsyttää ja itkettää
ja sillon mun tekis vaa mieli vetää pää täyteen
No, eilen oli kuitenkin mukava päivä. Olin mun parhaan ystävän Marin kanssa Turussa pyörimässä. Lähettiin bussilla suoraan koulusta ja juteltiin matkalla mukavia. Sitten kun Turkuun päästiin käveltiin suoraan lävistäjälle Turun Pajaan (asiallinen paikka, suosittelen !) ottamaan mulle nenälävistystä. Kyllähän se sattu aika paljo ja lävärin puoleinen silmä vuosi ihan täysillä :D Mutta ei kyllä kaduta, tykkään tästä ite. Sen jälkee suunnattii leffateatterille valmiiks lunastamaa liput Sinun numerosi? elokuvaan joka katottiin sit myöhemmin illalla. Kävimme myös Subwayssä syömässä ja shoppailimme vähän kaikennäköstä tavaraa. Sitku ei jaksettu (tai mä en jaksanu :p) enää kävellä ni mentii vaa Arnoldsille juttelemaan. Kello kävi ja sit pitiki jo lähtee leffateatteril. Leffa oli parempi mitä luulin, hyvä komedia. Naurettiin Marin kanssa kyllä omiaki juttuja, ehkä seki vaikutti asiaan :D Mutta se yks miesnäyttelijä siinä oli niin hyvännäköne ! Miksei täälläpäin oo tommosii hyvännäkösii ja ihanii miehii ? tai mä en ainakaa oo törmänny kovinkaa moneen.
kattokaa nyt sitä ! Chris Evans
Mutta enpä nyt tällä kertaa jaksa selitellä enempää, ja Salkkaritkin alkaa ihan just. Ehdotelkaa jotain juttuja joista voisin kirjottaa ku mul ei iha ideat riitä :p enskertaan !
Tämän vitutuksen takaa voi tosin löytää myös stressaavan koeviikon, muuten ahdistavan olon, sekä sen että nyt vaan sattuu olemaan sellainen aika kuukaudesta. Te kaikki naispuoliset lukijat tiedätte mitä tarkotan. Tekis vaan mieli huutaa täysillä mutku en voi ku tulee valituksia. Ratkaisu tällä kertaa on: musiikki täysille soimaan. Vaikka muuten asiat on "ihan jees" ni tää fiilis iskee aika usein.
joskus ärsyttää ja itkettää
ja sillon mun tekis vaa mieli vetää pää täyteen
No, eilen oli kuitenkin mukava päivä. Olin mun parhaan ystävän Marin kanssa Turussa pyörimässä. Lähettiin bussilla suoraan koulusta ja juteltiin matkalla mukavia. Sitten kun Turkuun päästiin käveltiin suoraan lävistäjälle Turun Pajaan (asiallinen paikka, suosittelen !) ottamaan mulle nenälävistystä. Kyllähän se sattu aika paljo ja lävärin puoleinen silmä vuosi ihan täysillä :D Mutta ei kyllä kaduta, tykkään tästä ite. Sen jälkee suunnattii leffateatterille valmiiks lunastamaa liput Sinun numerosi? elokuvaan joka katottiin sit myöhemmin illalla. Kävimme myös Subwayssä syömässä ja shoppailimme vähän kaikennäköstä tavaraa. Sitku ei jaksettu (tai mä en jaksanu :p) enää kävellä ni mentii vaa Arnoldsille juttelemaan. Kello kävi ja sit pitiki jo lähtee leffateatteril. Leffa oli parempi mitä luulin, hyvä komedia. Naurettiin Marin kanssa kyllä omiaki juttuja, ehkä seki vaikutti asiaan :D Mutta se yks miesnäyttelijä siinä oli niin hyvännäköne ! Miksei täälläpäin oo tommosii hyvännäkösii ja ihanii miehii ? tai mä en ainakaa oo törmänny kovinkaa moneen.
kattokaa nyt sitä ! Chris Evans
Mutta enpä nyt tällä kertaa jaksa selitellä enempää, ja Salkkaritkin alkaa ihan just. Ehdotelkaa jotain juttuja joista voisin kirjottaa ku mul ei iha ideat riitä :p enskertaan !
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


