Joskus ärsyttää, joskus ärsyttää vähän enemmän. JA NYT MENEE HERMO ! Ei vaan jaksa mitään, hermo menee joka ikiseen pikkuasiaan. Onneks sentään on kaverit jotka sit piristää ja saa heti paremmal tuulel (: (kiitos niille). Mutta tosiaan kyllä maailmaan mahtuu paljon idiootteja, ja niitäkin täytyy sitten vaan kestää täällä.
Tämän vitutuksen takaa voi tosin löytää myös stressaavan koeviikon, muuten ahdistavan olon, sekä sen että nyt vaan sattuu olemaan sellainen aika kuukaudesta. Te kaikki naispuoliset lukijat tiedätte mitä tarkotan. Tekis vaan mieli huutaa täysillä mutku en voi ku tulee valituksia. Ratkaisu tällä kertaa on: musiikki täysille soimaan. Vaikka muuten asiat on "ihan jees" ni tää fiilis iskee aika usein.
joskus ärsyttää ja itkettää
ja sillon mun tekis vaa mieli vetää pää täyteen
No, eilen oli kuitenkin mukava päivä. Olin mun parhaan ystävän Marin kanssa Turussa pyörimässä. Lähettiin bussilla suoraan koulusta ja juteltiin matkalla mukavia. Sitten kun Turkuun päästiin käveltiin suoraan lävistäjälle Turun Pajaan (asiallinen paikka, suosittelen !) ottamaan mulle nenälävistystä. Kyllähän se sattu aika paljo ja lävärin puoleinen silmä vuosi ihan täysillä :D Mutta ei kyllä kaduta, tykkään tästä ite. Sen jälkee suunnattii leffateatterille valmiiks lunastamaa liput Sinun numerosi? elokuvaan joka katottiin sit myöhemmin illalla. Kävimme myös Subwayssä syömässä ja shoppailimme vähän kaikennäköstä tavaraa. Sitku ei jaksettu (tai mä en jaksanu :p) enää kävellä ni mentii vaa Arnoldsille juttelemaan. Kello kävi ja sit pitiki jo lähtee leffateatteril. Leffa oli parempi mitä luulin, hyvä komedia. Naurettiin Marin kanssa kyllä omiaki juttuja, ehkä seki vaikutti asiaan :D Mutta se yks miesnäyttelijä siinä oli niin hyvännäköne ! Miksei täälläpäin oo tommosii hyvännäkösii ja ihanii miehii ? tai mä en ainakaa oo törmänny kovinkaa moneen.
kattokaa nyt sitä ! Chris Evans
Mutta enpä nyt tällä kertaa jaksa selitellä enempää, ja Salkkaritkin alkaa ihan just. Ehdotelkaa jotain juttuja joista voisin kirjottaa ku mul ei iha ideat riitä :p enskertaan !



AAA AA AAA SAIN TAAS MILJOONA MINIORGASMIA KU KATOIN TOTA KUVAA, GAAAH <3 ;--; mut oli kyl tosi hauska reissu ja varmasti otetaan joskus uusiks ! (:
VastaaPoista