Joo tosiaan tein tän blogin jo kesäkuussa, mut sitten jotenki hautasin tän koko homman. Mut nyt tuli semmonen fiilis et vois vähä kirjottaa. Masentavaa ku ulkona on tommonen pimee ja synkkä ilma koko ajan (=syksy). Tulee itekki ihan masentuneeks ku kattelee ulos. Onneks siel on sentään ihanan raikas ilma ja syksytuuli.
syksyn värit on ihania
Kohta on jo joulukin. Miten se vuosi meni taas niin nopeesti ? Tuntuu vaan että joka vuosi vuodet rientää vaan nopeemmin ohi. Muistan vielä senki ku alotin yläasteen, ja nyt olen jo lukiossa. Kauheen nopeesti tapahtuu kaikkia asioita ja muutoksia. Isoja, pieniä, mukavia, epämukavia, kaikenlaisia. Vuosi sitten mä kuvittelin olevani menossa jonnekkin ihan muualle missä nyt olen. Ja ajattelin joistain asioista ihan eritavalla. Joskus on ärsyttävääkin huomata miten itse muuttuu. Oonkin miettiny lähiaikoina paljon kaikenlaisia isoja asioita. Ja mietin myös millainen mahdan olla kun minusta tulee 80-vuotias ryppyinen mamma ? Elänkö yleensäkkään niin kauan ? Voi olla että elämänkello pysähtyy vaikka huomenna, ei siitä koskaan tiedä.
joulusta haaveileminen lokakuussa ei oo väärin (:
don't waste your time
Jospa tässä olis kaikki tällä kertaa, kattoo mitä keksin enskerralla :p Saa myös kommentoida ja ehdottaa jotain juttuja (: heipparallaa
kuvat tarjosi google :d



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti