Kiitä ensin haasteen antajaa:
Kiiitoksia Mari :>
Sitten lähetä haaste kolmelle bloggerille:
Öö haastan Jennyn ja Sussun, enkä muita koska en tie huomaisko muut lukee sitä täältä :D
Sitten lähetä haaste kolmelle bloggerille:
Öö haastan Jennyn ja Sussun, enkä muita koska en tie huomaisko muut lukee sitä täältä :D
KOLME NIMEÄ, JOITA TOTTELET:
- hmm, no oona, ei oikeestaa oo lempinimii mut jotku sanoo ompuks ja jotkut huutaa läpäl äitiii ja vaikka mitä :D kannattaa ehkä pysytellä siinä oonassa :p
KOLME ASIAA, JOISTA ET PIDÄ ITSESSÄSI:
- liika paino, oon välillä liian kiltti jajajaja oon iha tyhmä jossain asioissa
- pimee, läheisten menettäminen/yksin jääminen ja kaikenlaiset möröt sanan monilla eri merkityksillä
KOLME ASIAA, JOTKA OVAT OLENNAISIA PÄIVÄSSÄSI:
- facebook, ihmiset ja nukkuminen
KOLME ASIAA, JOTKA OVAT PÄÄLLÄSI NYT:
- lökärit, pinkki toppi ja pipo
KAKSI TOTUUTTA JA VALHE:
- tykkään nukkuu kainalos, oon yleensä (ainaki tietyissä porukoissa) se äitihahmo ja oon absolutisti
KOLME ASIAA, JOTKA VIEHÄTTÄVÄT SINUA SUKUPUOLESSA, JOHON OLET MIELTYNYT:
- silmät yleensä, hiukset ja et on muutenvaa semmone söpö tui :>
KOLME ASIAA, JOITA KUUMEISESTI HALUAT TEHDÄ NYT:
- päästä kesälomal, shoppaa ja bilettää
KOLME URAA, JOITA HARKITSET:
- mul ei oikeesti oo hajuukaan mut joku opettaja ehkä tai kokki/tarjoiluja tai autonkorjaaja EN TIIÄ
KOLME PAIKKAA, JONNE HALUAT MENNÄ LOMALLA:
- huvipuistoon, jonkun mökille ja jonnekki ihan randomiin paikkaan vaikka telttailee
KOLME ASIAA, JOITA TAHDOT TEHDÄ ENNEN KUOLEMAASI:
- matkustella, mennä jonkun ihanan miehen kanssa ehkä naimisiin ja pitää hauskaa/viettää onnellist elämää sillee ettei kaduta et miksen tehny tota ja tota juttuu enne ku kuolen




