Iltaa :>
Aattelin tälleen pikasesti postata teille kun ei tässä muutakaan. Oon nyt siis Sussulla, mut se vaan pelaa jotain tyhmää peliä nimeltä Bubble Witch Saga. Onneks mulla on kuitenki oma kone mukana :p
En tiiä mitä pitäis kirjottaa ettei mee pelkäks angstailuks ku ei teitä (jos tätä nyt ees lukee ketään) kiinnosta sellasta lukee. Noooooo olin tänää 8 km lenkillä koiran kanssa. joo en tie mitä ihmettä. Ja nyt sit joku yli tunti sit tulin Sussulle yöksi. Koeviikko on nyt onneks takana päin ja viiminen jakso niin eka vuosi suoritettu ! Sit oiski kesä ja kesätyöt, ekaa kertaa kunnon kesätöissä, vanhainkodin keittiössä nimittäin. Mitäköhä siitäki tulee :D
Täs tämmösii kivoi kuviii :)
niin toivonki..
ne ketkä ei tienny tietää nyt, et rakastan nukkuu kainalos
aina maistuu hyvä juoma ;) ja ihanat värit
nii..
ne ketkä on kattonu skinssii tietää. ja ihana alex arnold ! <3
Päätän tän postauksen nyt tähännn. Mietin et voisin joku päivä tehä postauksen ihanista miehistä ;) Niitähän aina kelpaa kattella. Siihen asti näkemiiin





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti