Moooi kaikki, musta ei ookkaan kuulunu mitään pitkään aikaan. Viimekskin yritin herätellä tätä blogia eloon mut en sit tiiä onko tää ollenkaan se mun juttu. Ajattelin silti teijän iloksi kauhuksi koittaa vielä kirjottaa tänne. Ja varoitus ; tästä tulee kuvaton postaus sillä en ole omalla koneella, valitan.
Mulle itelle kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää, yleisesti kun painottelen aina siinä hyvän ja huonon rajamailla. Tälläkin hetkellä on muutama hyvä asia :> ja sitten taas joitain huonompia. Huonoista sen verran että onnistuin hävittämään yhet tärkeät avaimet (onneksi asia on nyt kuitenkin kunnossa) ja kaaduin tänään skootterilla, kun oli satanut lunta ja liukas. Eniten harmittaa se kun skootteriin tuli naarmuja ja jarruvipukin meni katki, ei se niin haittaa vaikka mulle tulikin kivat haavat käteen ja kaikki paikat ihan jumissa. okei haittaa seki vähän
Hyvää kuuluu siksi, koska oon vihdoin uskaltanu olla rohkee yhen asian suhteen (jotkut saattaaki tietää minkä, ja kaikille ei kerrota :p) ja oon itekki ylpee itestäni. Ja koska mulla on niin hyviä kavereita jotka pitää musta huolta, vaikken sitä aina itekkään tajua.
Aika on taas kulunu toosi nopeesti. Kohta ollaan jo käyty ensimmäinen luokka lukiota. Enpä ois vuosi sitten arvannu nyt olevani tässä. Toosi moni asia on toisin, osa paremmin ja osa huonommin. Oikeastaan en ees tiiä oonko mä tällä hetkellä menossa parempaan vai huonompaan suuntaan.. Välillä oon muutenki ihan hukassa mitä pitäs tehä, mut kyllä mää tässä pärjään silti :p
Ehdottakaa mitä mä tänne kirjottaisin, oon senki suhteen ihan hukassa :D muuten saatte kuunnella vaan jtn mun kuulumisia tai ajatuksia jostain randomeista asioista. Tähän loppuun ihana musiikkivideo, ja onhan biisikin hyvä <3
toi ON ihana musiikkivideo, kuka saika sut kattomaa sen ;)
VastaaPoistahee ;) ihaaana <3
Poista