Juu, tämmöne perus olotila lauantai-illan jälkeen :D Oli ihan jeees (: Mulla on pää ihan sekasi, ja tää ei nyt kyllä oo kivaa. Voisko joku tulla selvittämään sen ? Toisaalta oon koko ajan ihan romahtamisen ja itkun partaalla, mut sitten taas mulla on hyvä olo, jotenki onnelline tai et kyl tää ehkä tästä. Oikeesti ei hajuukaan mitä mun päässä tapahtuu. Ei kellään sattuis olemaa mitää poisto-ohjelmaa et vois poistaa jonkun tietyn ihmisen pois mielestä ? Lainaisin mieluusti. Oikeestaan ei mitää tietoo mitä pitäis tehä. Ku vois vaa unohtaa..
Kuuntelen vaan taas jotai biisejä ja yritän olla vaan. Tänään varmaan mennään Turkuun mun kummisedän synttäreille kuten joka vuosi pääsiäisenä :) Kiva käydä siellä taas pitkästä aikaa. Tällä hetkellä en oo kotona vaan yhes tämmöses paikas vaan :D Kohta pitäs varmaan mennä kotiinki.
tää sopis nyt oikeen hyvin..
yes, i would die for you baby, but you won't do the same
cut out all the ropes and let me fall
ihania biisejä <3 Anteeksi taas kuvaton postaus, mutten edelleenkään ole kotona. Ja ps. ihanat nää mielialavaihtelut : suru-ilosuus-viha-täydelline romahdus-iha jees joo tää ei oo kivaa.
HEIPS JA ONNEA MUNIEN METSÄSTYKSEEN :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti