lauantai 14. huhtikuuta 2012

tell me what i wanna hear

Kiitä ensin haasteen antajaa:

Kiiitoksia Mari :>

Sitten lähetä haaste kolmelle bloggerille:
Öö haastan Jennyn ja Sussun, enkä muita koska en tie huomaisko muut lukee sitä täältä :D

KOLME NIMEÄ, JOITA TOTTELET:
- hmm, no oona, ei oikeestaa oo lempinimii mut jotku sanoo ompuks ja jotkut huutaa läpäl äitiii ja vaikka mitä :D kannattaa ehkä pysytellä siinä oonassa :p

KOLME ASIAA, JOISTA ET PIDÄ ITSESSÄSI:
- liika paino, oon välillä liian kiltti jajajaja oon iha tyhmä jossain asioissa
 
KOLME ASIAA, JOTKA PELOTTAVAT SINUA:
- pimee, läheisten menettäminen/yksin jääminen ja kaikenlaiset möröt sanan monilla eri merkityksillä

KOLME ASIAA, JOTKA OVAT OLENNAISIA PÄIVÄSSÄSI:
- facebook, ihmiset ja nukkuminen

KOLME ASIAA, JOTKA OVAT PÄÄLLÄSI NYT:
- lökärit, pinkki toppi ja pipo

KAKSI TOTUUTTA JA VALHE:
- tykkään nukkuu kainalos, oon yleensä (ainaki tietyissä porukoissa) se äitihahmo ja oon absolutisti

KOLME ASIAA, JOTKA VIEHÄTTÄVÄT SINUA SUKUPUOLESSA, JOHON OLET MIELTYNYT:
- silmät yleensä, hiukset ja et on muutenvaa semmone söpö tui :>

KOLME ASIAA, JOITA KUUMEISESTI HALUAT TEHDÄ NYT:
- päästä kesälomal, shoppaa ja bilettää

KOLME URAA, JOITA HARKITSET:
- mul ei oikeesti oo hajuukaan mut joku opettaja ehkä tai kokki/tarjoiluja tai autonkorjaaja EN TIIÄ

KOLME PAIKKAA, JONNE HALUAT MENNÄ LOMALLA:
- huvipuistoon, jonkun mökille ja jonnekki ihan randomiin paikkaan vaikka telttailee

KOLME ASIAA, JOITA TAHDOT TEHDÄ ENNEN KUOLEMAASI:
- matkustella, mennä jonkun ihanan miehen kanssa ehkä naimisiin ja pitää hauskaa/viettää onnellist elämää sillee ettei kaduta et miksen tehny tota ja tota juttuu enne ku kuolen

torstai 12. huhtikuuta 2012

why is it so hard to just forget ?

Iltaa :>
Aattelin tälleen pikasesti postata teille kun ei tässä muutakaan. Oon nyt siis Sussulla, mut se vaan pelaa jotain tyhmää peliä nimeltä Bubble Witch Saga. Onneks mulla on kuitenki oma kone mukana :p

En tiiä mitä pitäis kirjottaa ettei mee pelkäks angstailuks ku ei teitä (jos tätä nyt ees lukee ketään) kiinnosta sellasta lukee. Noooooo olin tänää 8 km lenkillä koiran kanssa. joo en tie mitä ihmettä. Ja nyt sit joku yli tunti sit tulin Sussulle yöksi. Koeviikko on nyt onneks takana päin ja viiminen jakso niin eka vuosi suoritettu ! Sit oiski kesä ja kesätyöt, ekaa kertaa kunnon kesätöissä, vanhainkodin keittiössä nimittäin. Mitäköhä siitäki tulee :D

Täs tämmösii kivoi kuviii :)
 niin toivonki..
 ne ketkä ei tienny tietää nyt, et rakastan nukkuu kainalos
 aina maistuu hyvä juoma ;) ja ihanat värit
 nii..
ne ketkä on kattonu skinssii tietää. ja ihana alex arnold ! <3

Päätän tän postauksen nyt tähännn. Mietin et voisin joku päivä tehä postauksen ihanista miehistä ;) Niitähän aina kelpaa kattella. Siihen asti näkemiiin

sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

run away from the pain

Heeee päivitän taas :D
Mutta oli pakko tulla päivittämään ku olin tossa semmosel 6 kilsan kävelylenkillä koiran kanssa. Oli ihanaa ku tajusin et viel 9 aikaa illal oli valosaa. KESÄ TULEEE ! Sitku pääsin kotiin oli tosin jo ihan pimeetä. Ihanan viilee ja virkistävä lenkki ja oli kiva välillä olla koiranki kanssa :) Otin muutaman kuvan :p


 Niki <3


 tiiän et oon hyvännäköne ;)

Ulkona oli ihanan näköstä ! Toi tähti on kaikista suurin tähti ja oon omistanu sen kaikil mun poismenneille rakkaille :) Aattelen aina et siel ne kattoo mun perää ja suojelee pahalta. Yleensä katon tota aina iltasin mun ikkunasta.

Koko lenkin ajan kuuntelin musiikkia kännykästä. Laitin sekotukselle ja annoin kaikkien biisien vaan soida. Mun kännykässä on siis vaikka mitä biisejä myös muutaman vuoden takaa ja mul tuliki paljon muistoja mieleen. Mietin kaikkii vanhoi aikoi ja sitä miten välil on menny huonosti ja välil vähä paremmi. Menettäny monia eläinrakkaita, ja myös muutaman ihmisen. Silti oon pärjänny ihan okei täs mun elämässäni. Joten aattelin et ehkä mä selviin tästäki tilanteesta mikä mulla on nyt päällä. vaikka tosin vaikeeta se on ku koko ajan päässä pyörii vaan se yks ja sama asia ja äääääääää ngerjdhiörbiogevj.. Mut toi lenkki selvitti mun ajatuksii aika paljon, ja palo samalla kaloreitakin. Turussa meinaan tuli herkuteltua kun mun kummisedän vaimo tekee kaikkia ihania herkkuja, kuten valkosuklaajuustokakku, mokkapaloja, karjalanpiirakkaa, pitsaa.. oivoi. Ja kyllä oli muutenkin kivaa siellä kyläilemässä :)


just no gettin over you

ooo skrillex, weekend-festivaalia odotellessa !

Mutta nyt ehkä aika lopettaa tän kirjottelu, lisää sitten myöhemmin (:
öitä mussukat

what the fuck is going on in my head ?!

Oikeen pirteetä pääsiäisaamua ! tai sit ei

Juu, tämmöne perus olotila lauantai-illan jälkeen :D Oli ihan jeees (: Mulla on pää ihan sekasi, ja tää ei nyt kyllä oo kivaa. Voisko joku tulla selvittämään sen ? Toisaalta oon koko ajan ihan romahtamisen ja itkun partaalla, mut sitten taas mulla on hyvä olo, jotenki onnelline tai et kyl tää ehkä tästä. Oikeesti ei hajuukaan mitä mun päässä tapahtuu. Ei kellään sattuis olemaa mitää poisto-ohjelmaa et vois poistaa jonkun tietyn ihmisen pois mielestä ? Lainaisin mieluusti. Oikeestaan ei mitää tietoo mitä pitäis tehä. Ku vois vaa unohtaa..

Kuuntelen vaan taas jotai biisejä ja yritän olla vaan. Tänään varmaan mennään Turkuun mun kummisedän synttäreille kuten joka vuosi pääsiäisenä :) Kiva käydä siellä taas pitkästä aikaa. Tällä hetkellä en oo kotona vaan yhes tämmöses paikas vaan :D Kohta pitäs varmaan mennä kotiinki.

  tää sopis nyt oikeen hyvin..

yes, i would die for you baby, but you won't do the same

cut out all the ropes and let me fall

ihania biisejä <3 Anteeksi taas kuvaton postaus, mutten edelleenkään ole kotona. Ja ps. ihanat nää mielialavaihtelut : suru-ilosuus-viha-täydelline romahdus-iha jees joo tää ei oo kivaa.

HEIPS JA ONNEA MUNIEN METSÄSTYKSEEN :)

perjantai 6. huhtikuuta 2012

yes, im still alive

Moooi kaikki, musta ei ookkaan kuulunu mitään pitkään aikaan. Viimekskin yritin herätellä tätä blogia eloon mut en sit tiiä onko tää ollenkaan se mun juttu. Ajattelin silti teijän iloksi kauhuksi koittaa vielä kirjottaa tänne. Ja varoitus ; tästä tulee kuvaton postaus sillä en ole omalla koneella, valitan.

Mulle itelle kuuluu tällä hetkellä ihan hyvää, yleisesti kun painottelen aina siinä hyvän ja huonon rajamailla. Tälläkin hetkellä on muutama hyvä asia :> ja sitten taas joitain huonompia. Huonoista sen verran että onnistuin hävittämään yhet tärkeät avaimet (onneksi asia on nyt kuitenkin kunnossa) ja kaaduin tänään skootterilla, kun oli satanut lunta ja liukas. Eniten harmittaa se kun skootteriin tuli naarmuja ja jarruvipukin meni katki, ei se niin haittaa vaikka mulle tulikin kivat haavat käteen ja kaikki paikat ihan jumissa. okei haittaa seki vähän


Hyvää kuuluu siksi, koska oon vihdoin uskaltanu olla rohkee yhen asian suhteen (jotkut saattaaki tietää minkä, ja kaikille ei kerrota :p) ja oon itekki ylpee itestäni. Ja koska mulla on niin hyviä kavereita jotka pitää musta huolta, vaikken sitä aina itekkään tajua.

Aika on taas kulunu toosi nopeesti. Kohta ollaan jo käyty ensimmäinen luokka lukiota. Enpä ois vuosi sitten arvannu nyt olevani tässä. Toosi moni asia on toisin, osa paremmin ja osa huonommin. Oikeastaan en ees tiiä oonko mä tällä hetkellä menossa parempaan vai huonompaan suuntaan.. Välillä oon muutenki ihan hukassa mitä pitäs tehä, mut kyllä mää tässä pärjään silti :p

Ehdottakaa mitä mä tänne kirjottaisin, oon senki suhteen ihan hukassa :D muuten saatte kuunnella vaan jtn mun kuulumisia tai ajatuksia jostain randomeista asioista. Tähän loppuun ihana musiikkivideo, ja onhan biisikin hyvä <3

                                 

perjantai 4. marraskuuta 2011

happy little things

Heipsan taas kaikki !
Mun piti kirjottaa jo eilen, mutten sitten jaksanutkaan. Tosiaan eilen menin kauppaan ja sitten näin sen: JOULUSUKLAALEVYT OLI TULLU KAUPPOIHIN ! Voi mikä unelma <3 En ollukkaa sitä kauaa odottanu :D Mut tavallaa hassuu mite joku tollanenki pieni asia saa niin iloseks. Ja tänään kans tapahtu mukavia; siivosin ja löysin vihdoin ja viimein sen mun kameran akun laturin ! jeejee, eli ehkä nyt alkaa tulla enemmän jotain kuvia (: Haha, selasin niit kuvii mitä siel kameras oli, ja viimesimmät kuvat siel oli otettu lentokoneessa matkalla Pariisista Suomeen, eli viime vuoden lokakuussa. Voi että ku siellä reissulla oli niin ihanaa sillon, jos sinne vaa pääsis takas joskus.

Tänä viikonloppuna ei tapahtu varmaan mitään kovin ihmeellisiä. Huomenna meen ripsien huoltoon (niille jotka ei tiedä: mulla on ripsien pidennykset) ja sitten ehkä yksi mun kaveri tulee meille yöksi. Ja sunnuntaina toivottavasti shoppaamaan vähä Myllyy ! Tarviin uudet talvikengät, kattoo si et millaset tulee jos löydän. Voin vaikka lisätä sitten kuvaakin (;

Tulipas tylsä kuvaton päivitys. Ens kerralla sitten. Heissåån !

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

RRRRRrrr

Joskus ärsyttää, joskus ärsyttää vähän enemmän. JA NYT MENEE HERMO ! Ei vaan jaksa mitään, hermo menee joka ikiseen pikkuasiaan. Onneks sentään on kaverit jotka sit piristää ja saa heti paremmal tuulel (: (kiitos niille). Mutta tosiaan kyllä maailmaan mahtuu paljon idiootteja, ja niitäkin täytyy sitten vaan kestää täällä.

Tämän vitutuksen takaa voi tosin löytää myös stressaavan koeviikon, muuten ahdistavan olon, sekä sen että nyt vaan sattuu olemaan sellainen aika kuukaudesta. Te kaikki naispuoliset lukijat tiedätte mitä tarkotan. Tekis vaan mieli huutaa täysillä mutku en voi ku tulee valituksia. Ratkaisu tällä kertaa on: musiikki täysille soimaan. Vaikka muuten asiat on "ihan jees" ni tää fiilis iskee aika usein.


                                                       joskus ärsyttää ja itkettää
                                                             ja sillon mun tekis vaa mieli vetää pää täyteen

No, eilen oli kuitenkin mukava päivä. Olin mun parhaan ystävän Marin kanssa Turussa pyörimässä. Lähettiin bussilla suoraan koulusta ja juteltiin matkalla mukavia. Sitten kun Turkuun päästiin käveltiin suoraan lävistäjälle Turun Pajaan (asiallinen paikka, suosittelen !) ottamaan mulle nenälävistystä. Kyllähän se sattu aika paljo ja lävärin puoleinen silmä vuosi ihan täysillä :D Mutta ei kyllä kaduta, tykkään tästä ite. Sen jälkee suunnattii leffateatterille valmiiks lunastamaa liput Sinun numerosi? elokuvaan joka katottiin sit myöhemmin illalla. Kävimme myös Subwayssä syömässä ja shoppailimme vähän kaikennäköstä tavaraa. Sitku ei jaksettu (tai mä en jaksanu :p) enää kävellä ni mentii vaa Arnoldsille juttelemaan. Kello kävi ja sit pitiki jo lähtee leffateatteril. Leffa oli parempi mitä luulin, hyvä komedia. Naurettiin Marin kanssa kyllä omiaki juttuja, ehkä seki vaikutti asiaan :D Mutta se yks miesnäyttelijä siinä oli niin hyvännäköne ! Miksei täälläpäin oo tommosii hyvännäkösii ja ihanii miehii ? tai mä en ainakaa oo törmänny kovinkaa moneen

                                             kattokaa nyt sitä ! Chris Evans

Mutta enpä nyt tällä kertaa jaksa selitellä enempää, ja Salkkaritkin alkaa ihan just. Ehdotelkaa jotain juttuja joista voisin kirjottaa ku mul ei iha ideat riitä :p enskertaan !