perjantai 4. marraskuuta 2011

happy little things

Heipsan taas kaikki !
Mun piti kirjottaa jo eilen, mutten sitten jaksanutkaan. Tosiaan eilen menin kauppaan ja sitten näin sen: JOULUSUKLAALEVYT OLI TULLU KAUPPOIHIN ! Voi mikä unelma <3 En ollukkaa sitä kauaa odottanu :D Mut tavallaa hassuu mite joku tollanenki pieni asia saa niin iloseks. Ja tänään kans tapahtu mukavia; siivosin ja löysin vihdoin ja viimein sen mun kameran akun laturin ! jeejee, eli ehkä nyt alkaa tulla enemmän jotain kuvia (: Haha, selasin niit kuvii mitä siel kameras oli, ja viimesimmät kuvat siel oli otettu lentokoneessa matkalla Pariisista Suomeen, eli viime vuoden lokakuussa. Voi että ku siellä reissulla oli niin ihanaa sillon, jos sinne vaa pääsis takas joskus.

Tänä viikonloppuna ei tapahtu varmaan mitään kovin ihmeellisiä. Huomenna meen ripsien huoltoon (niille jotka ei tiedä: mulla on ripsien pidennykset) ja sitten ehkä yksi mun kaveri tulee meille yöksi. Ja sunnuntaina toivottavasti shoppaamaan vähä Myllyy ! Tarviin uudet talvikengät, kattoo si et millaset tulee jos löydän. Voin vaikka lisätä sitten kuvaakin (;

Tulipas tylsä kuvaton päivitys. Ens kerralla sitten. Heissåån !

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

RRRRRrrr

Joskus ärsyttää, joskus ärsyttää vähän enemmän. JA NYT MENEE HERMO ! Ei vaan jaksa mitään, hermo menee joka ikiseen pikkuasiaan. Onneks sentään on kaverit jotka sit piristää ja saa heti paremmal tuulel (: (kiitos niille). Mutta tosiaan kyllä maailmaan mahtuu paljon idiootteja, ja niitäkin täytyy sitten vaan kestää täällä.

Tämän vitutuksen takaa voi tosin löytää myös stressaavan koeviikon, muuten ahdistavan olon, sekä sen että nyt vaan sattuu olemaan sellainen aika kuukaudesta. Te kaikki naispuoliset lukijat tiedätte mitä tarkotan. Tekis vaan mieli huutaa täysillä mutku en voi ku tulee valituksia. Ratkaisu tällä kertaa on: musiikki täysille soimaan. Vaikka muuten asiat on "ihan jees" ni tää fiilis iskee aika usein.


                                                       joskus ärsyttää ja itkettää
                                                             ja sillon mun tekis vaa mieli vetää pää täyteen

No, eilen oli kuitenkin mukava päivä. Olin mun parhaan ystävän Marin kanssa Turussa pyörimässä. Lähettiin bussilla suoraan koulusta ja juteltiin matkalla mukavia. Sitten kun Turkuun päästiin käveltiin suoraan lävistäjälle Turun Pajaan (asiallinen paikka, suosittelen !) ottamaan mulle nenälävistystä. Kyllähän se sattu aika paljo ja lävärin puoleinen silmä vuosi ihan täysillä :D Mutta ei kyllä kaduta, tykkään tästä ite. Sen jälkee suunnattii leffateatterille valmiiks lunastamaa liput Sinun numerosi? elokuvaan joka katottiin sit myöhemmin illalla. Kävimme myös Subwayssä syömässä ja shoppailimme vähän kaikennäköstä tavaraa. Sitku ei jaksettu (tai mä en jaksanu :p) enää kävellä ni mentii vaa Arnoldsille juttelemaan. Kello kävi ja sit pitiki jo lähtee leffateatteril. Leffa oli parempi mitä luulin, hyvä komedia. Naurettiin Marin kanssa kyllä omiaki juttuja, ehkä seki vaikutti asiaan :D Mutta se yks miesnäyttelijä siinä oli niin hyvännäköne ! Miksei täälläpäin oo tommosii hyvännäkösii ja ihanii miehii ? tai mä en ainakaa oo törmänny kovinkaa moneen

                                             kattokaa nyt sitä ! Chris Evans

Mutta enpä nyt tällä kertaa jaksa selitellä enempää, ja Salkkaritkin alkaa ihan just. Ehdotelkaa jotain juttuja joista voisin kirjottaa ku mul ei iha ideat riitä :p enskertaan !

perjantai 28. lokakuuta 2011

Heeelou (:

Joo tosiaan tein tän blogin jo kesäkuussa, mut sitten jotenki hautasin tän koko homman. Mut nyt tuli semmonen fiilis et vois vähä kirjottaa. Masentavaa ku ulkona on tommonen pimee ja synkkä ilma koko ajan (=syksy). Tulee itekki ihan masentuneeks ku kattelee ulos. Onneks siel on sentään ihanan raikas ilma ja syksytuuli.

                            syksyn värit on ihania


Kohta on jo joulukin. Miten se vuosi meni taas niin nopeesti ? Tuntuu vaan että joka vuosi vuodet rientää vaan nopeemmin ohi. Muistan vielä senki ku alotin yläasteen, ja nyt olen jo lukiossa. Kauheen nopeesti tapahtuu kaikkia asioita ja muutoksia. Isoja, pieniä, mukavia, epämukavia, kaikenlaisia. Vuosi sitten mä kuvittelin olevani menossa jonnekkin ihan muualle missä nyt olen. Ja ajattelin joistain asioista ihan eritavalla. Joskus on ärsyttävääkin huomata miten itse muuttuu. Oonkin miettiny lähiaikoina paljon kaikenlaisia isoja asioita. Ja mietin myös millainen mahdan olla kun minusta tulee 80-vuotias ryppyinen mamma ? Elänkö yleensäkkään niin kauan ? Voi olla että elämänkello pysähtyy vaikka huomenna, ei siitä koskaan tiedä.

                         joulusta haaveileminen lokakuussa ei oo väärin (:

                                  don't waste your time

Jospa tässä olis kaikki tällä kertaa, kattoo mitä keksin enskerralla :p Saa myös kommentoida ja ehdottaa jotain juttuja (: heipparallaa 

kuvat tarjosi google :d

maanantai 27. kesäkuuta 2011

First word

Aion kirjottaa blogiini kaikenlaisia ajatuksia kaikesta yleensäkin maan ja taivaan välillä. Pohdiskella syvällisiä, tai vaan kertoa kuulumisia. Katotaan milllaseks tää lopulta muokkautuu (:

ps. tykkäisin kans lisäillä kuvia, mut mulla ei oo tällä hetkellä kameraa käytössä..