Heipsan taas kaikki !
Mun piti kirjottaa jo eilen, mutten sitten jaksanutkaan. Tosiaan eilen menin kauppaan ja sitten näin sen: JOULUSUKLAALEVYT OLI TULLU KAUPPOIHIN ! Voi mikä unelma <3 En ollukkaa sitä kauaa odottanu :D Mut tavallaa hassuu mite joku tollanenki pieni asia saa niin iloseks. Ja tänään kans tapahtu mukavia; siivosin ja löysin vihdoin ja viimein sen mun kameran akun laturin ! jeejee, eli ehkä nyt alkaa tulla enemmän jotain kuvia (: Haha, selasin niit kuvii mitä siel kameras oli, ja viimesimmät kuvat siel oli otettu lentokoneessa matkalla Pariisista Suomeen, eli viime vuoden lokakuussa. Voi että ku siellä reissulla oli niin ihanaa sillon, jos sinne vaa pääsis takas joskus.
Tänä viikonloppuna ei tapahtu varmaan mitään kovin ihmeellisiä. Huomenna meen ripsien huoltoon (niille jotka ei tiedä: mulla on ripsien pidennykset) ja sitten ehkä yksi mun kaveri tulee meille yöksi. Ja sunnuntaina toivottavasti shoppaamaan vähä Myllyy ! Tarviin uudet talvikengät, kattoo si et millaset tulee jos löydän. Voin vaikka lisätä sitten kuvaakin (;
Tulipas tylsä kuvaton päivitys. Ens kerralla sitten. Heissåån !
mä haluun takas pariisiin :d
VastaaPoista