Heeee päivitän taas :D
Mutta oli pakko tulla päivittämään ku olin tossa semmosel 6 kilsan kävelylenkillä koiran kanssa. Oli ihanaa ku tajusin et viel 9 aikaa illal oli valosaa. KESÄ TULEEE ! Sitku pääsin kotiin oli tosin jo ihan pimeetä. Ihanan viilee ja virkistävä lenkki ja oli kiva välillä olla koiranki kanssa :) Otin muutaman kuvan :p
Niki <3
tiiän et oon hyvännäköne ;)
Ulkona oli ihanan näköstä ! Toi tähti on kaikista suurin tähti ja oon omistanu sen kaikil mun poismenneille rakkaille :) Aattelen aina et siel ne kattoo mun perää ja suojelee pahalta. Yleensä katon tota aina iltasin mun ikkunasta.
Koko lenkin ajan kuuntelin musiikkia kännykästä. Laitin sekotukselle ja annoin kaikkien biisien vaan soida. Mun kännykässä on siis vaikka mitä biisejä myös muutaman vuoden takaa ja mul tuliki paljon muistoja mieleen. Mietin kaikkii vanhoi aikoi ja sitä miten välil on menny huonosti ja välil vähä paremmi. Menettäny monia eläinrakkaita, ja myös muutaman ihmisen. Silti oon pärjänny ihan okei täs mun elämässäni. Joten aattelin et ehkä mä selviin tästäki tilanteesta mikä mulla on nyt päällä. vaikka tosin vaikeeta se on ku koko ajan päässä pyörii vaan se yks ja sama asia ja äääääääää ngerjdhiörbiogevj.. Mut toi lenkki selvitti mun ajatuksii aika paljon, ja palo samalla kaloreitakin. Turussa meinaan tuli herkuteltua kun mun kummisedän vaimo tekee kaikkia ihania herkkuja, kuten valkosuklaajuustokakku, mokkapaloja, karjalanpiirakkaa, pitsaa.. oivoi. Ja kyllä oli muutenkin kivaa siellä kyläilemässä :)
just no gettin over you
ooo skrillex, weekend-festivaalia odotellessa !
Mutta nyt ehkä aika lopettaa tän kirjottelu, lisää sitten myöhemmin (:
öitä mussukat
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ toi skrillex! <3 ja määki ajattelin mennä tänää lenkil :p jos sais ittensä uhrattuu :D
VastaaPoista:p skrillex
PoistaÄÄÄÄ MOKKAPALOI JA JUUSTOKAKKUU JA PIZZAA. <3 .... miks jenny hehkuttaa jotai skrillexii ku tuol oli syötävääki mainittu?!?!? eiku :DD
VastaaPoistaoli sairaan hyvää mut en pystyny syömää pal yhtää ku tulii nii äklö olo :( mutta <3 silti
Poista